INGYENES SZÁLLÍTÁS MÁR CSAK MA
 

Szállítás és postaköltség

KÉZBESÍTÉS

Csomagjainkat a megbízható Magyar Posta logisztikai partnerünkkel szállítjuk. A szállítmány legtöbb esetben 7-10 munkanapon belül érkezik. A csomag kiküldését követően e-mailben értesítjük Önt annak átadásáról, valamint elküldjük Önnek a csomagkövető számot, ahol fel van tüntetve egy hivatkozás is egyenesen az Ön csomagjának követésére.

Mi történik, ha a csomagom késik?

A legegyszerűbb módja a csomag felkeresésének az, ha egyenesen a Magyar Postával lép kapcsolatba (kérem ilyen esetben készítse elő a csomagkövetési számot).

  1. Kapcsolat, 06-1-767-8282
  2. Szintén kapcsolatba léphet ügyfélszolgálatunkkal a +421 903 667 766 - os telefonszámon, vagy a kapcsolattartó űrlap kitöltésével.

 

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

  1. Utánvétes fizetés (fizetés a csomag átvételénél)
    Természetesen lehetséges utánvéttel, készpénzzel fizetni. Ilyen esetben azonban a futárszolgálat plusz költséget számolhat fel.


  2. Fizetés online kártyávál (fizetés előre)
    Az online kártyás fizetés egy szintén biztonságos fizetési mód, melynél szükséges feltüntetni a kártyaszámot, a CVV kódot valamint a bankkártya lejárati idejét. A személyes adatok a GoPay biztonsági kapun keresztül vannak fogadva, mely ezen adatok elérhetőségét számunkra nem biztosítja.

  3. Fizetés PayPal-on keresztül

    A PayPal fizetés manapság a legnébszerűbb és legbiztonságosabb online fizetési módok közé sorolható. A PayPal rendszerét több, mint 100 milliárd ember használja az egész földön, 103 országban. Pont a megbízhatóság, biztonság és általánossága miatt választottuk, hogy közvetítsük a fizetést Ön és boltunk között.


    A rendszerünk a VISA, VISA Electron, Maestro és American express kártyákat fogadja el.